اخبار

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار رئیس رسانه ملی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند…

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: صدا و سیما سریال و فیلم هایی با محتوای جایگاه و اهمیت عفت و حجاب تولید و پخش کند/ صدا و سیما بهترین رسانه برای رساندن مطالب حق به سراسر دنیا است

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید در صدا و سیما برنامه هایی پخش شود که جنبه های مذهبی و دینی مردم و روحیه آنها تقویت شود، گفتند: فیلم و سریال هایی تولید و پخش شود که سبب توجه به عفت و حجاب عمومی شود و فهم و درک جامعه افزایش پیدا کند.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار رئیس رسانه ملی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: صدا و سیما دارای تاثیرات بسیار زیادی است که علت آن تکثر این رسانه است.

ایشان با بیان اینکه باید در صدا و سیما برنامه هایی پخش شود که جنبه های مذهبی و دینی مردم و روحیه آنها تقویت شود، افزودند: تلاش شود فیلم و سریال هایی تولید و پخش شود که سبب توجه به عفت و حجاب عمومی شود و فهم و درک جامعه افزایش پیدا کند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کردند: اهل بیت(ع) همواره تاکید داشتند که مردم تا می توانند تقوا و دین رافرا بگیرند، امام صادق(ع) می فرماید ای بندگان خدا بدانید از خدا برای شما فرصت هایی وجود دارد پس به دنبال فرصت ها رفته و بیکار نباشید و فرصت را غنیمت بشمارید.

معظم له با بیان کارهای ارزشمند صدا و سیما عنوان کردند: نسبت به این موضوع تاکید دارم که در کار خود دلسرد نشوید البته هر چه رشد کنید در مقابل دشمن هم خود را تقویت می کند ولی از دشمن نهراسید چون نیروی ایمان سبب موفقیت در کارها می شود.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی حرکت در مسیر رضای الهی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کردند: اگر ایمان و اعتقاد درست باشد و به خداوند معتقد باشیم خداوند ما را در کارهای مان کمک می کند.

معظم له خاطرنشان کردند: صدا و سیما امروز بهترین رسانه ها است و باید از این ظرفیت بزرگ برای رساندن مطالب حق به سراسر دنیا بهره ببریم. ٩٩.١١.٢۶

 

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن