اخبار

دیدار وزیر محترم اطلاعات حجت الاسلام و المسلمین آقای خطیب با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مد ظله

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: رفع مشکلات اقتصادی مهم ترین خواسته مردم از دولت سیزدهم است.

مرجع تقلید شیعیان برطرف کردن مشکلات جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفتند: مردم در اضطراب قرار دارند و از دولت انتظار داریم موضوع ناامن بودن اقتصاد را مورد توجه قرار دهد.

 

  • حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: امنیت نظام بسیار مهم است و دشمن هر لحظه برای کشورمان نقشه می ریزد که باید به مقابله با آن بپردازیم.
  • ایشان مقابله با برنامه های شوم دشمن را مورد تاکید قرار داد و افزودند: دشمن تلاش می کند نظم و نظام کشورمان را از بین ببرد و مردم در ناامنی قرار بگیرند که نقش و رسالت شما در این زمینه بسیار مهم است.
  • مرجع تقلید شیعیان بیان کردند: اگر دشمن بر کشوری مسلط شود آرام نمی نشنید و دست و پا می زند تا نا امنی ایجاد کند، از شما می خواهیم که موضوع نفوذی ها را مورد توجه قرار دهید که در هر لباسی وجود دارند.
  • استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کردند: اقتصاد کشورمان مشکلات زیادی دارد و مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند اقتصاد کشور را سامان ببخشد.
  • حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در پایان برطرف کردن مشکلات جامعه را مورد تاکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: مردم در اضطراب قرار دارند و از دولت انتظار داریم موضوع ناامن بودن اقتصاد را مورد توجه قرار دهد.

١۴٠٠.۶.٢۵

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن