اخبار

دیدار آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور اسلامی ایران با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: حضور شما در میان مردم موجب می شود بهتر از مشکلات مردم اطلاع کسب کنید/ تأکید معظم له بر تلاش برای کاهش کمبودهای اقتصادی و حل معضلات فرهنگی

 

دیدار آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور اسلامی ایران با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله

  • حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: حضور شما در میان مردم موجب می شود بهتر از مشکلات مردم اطلاع کسب کنید/ تأکید معظم له بر تلاش برای کاهش کمبودهای اقتصادی و حل معضلات فرهنگی
  • حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز برابر با ١۴٠٠.١٠.١٠ در دیدار با ریاست محترم جمهور جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: دیدارهای رو در رو و اطلاع از مشکلات مردم عملی بسیار پسندیده و شایسته است.
  • معظم له با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام که فاصله بین حق و باطل را چهار انگشت دانستند، فرمودند: آنچه که گوش می شنود احتمال خطا در آن زیاد است ولی آنچه که به چشم دیده می شود به حق نزدیک تر است، لذا حضور شما در میام مردم موجب می شود بهتر از مشکلات مردم اطلاع کسب کنید.
  • مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر وجود کمبودها در جامعه بیان کردند: هر چقدر کمبودها جبران شود شایسته است . نباید طرح جدید عمرانی آغاز شود و در تکمیل طرحهای نیمه تمام اولویت ها را مد نظر قراردهید.
  • حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی تصریح کردند: موضوع آب و مدیریت منابع آبی کشور اهمیت فوق العاده ای دارد لذا ما در برخی مناطق که مشکل کمبود آب هم ندارند، باز شاهد عدم مدیریت صحیح هستیم که لازم است حساسیت نشان دهید.
  • معظم له خاطر نشان کردند: موضوع دیگری که اهمیت زیادی در کشور دارد مسئله کشاورزی است. این قشر عزیز در مضیقه هستند و در کنار تأمین آب باید نسبت به رفع مشکلات کشاورزان و دامداران اهتمام جدی داشته باشید.باید از نظرات کارشناسان و جوانان نخبه هم بهره ببرید و با امید به آینده حرکت کنید.
  • ایشان در پایان به وضعیت نابسامان فرهنگی کشور اشاره نمودند و گفتند: کم توجهی به موضوع فرهنگ دینی در جامعه اثرات نامطلوبی در جامعه گذاشته است که باید با برنامه ریزی صحیح اقدام عاجل صورت گیرد.

 

١۴٠٠.١٠.١٠

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن