اخبار

دیدار رئیس بانک مرکزی ایران با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله العالی

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: دریافت سودهای غیر مشروع و یا جریمه های دیرکرد که بعضا نامشروع است از شبکه بانکی حذف شود/ تأکید بر ایجاد ثبات در بازار ارز و قیمت کالاها

دیدار رئیس بانک مرکزی ایران با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله العالی که عصر امروز در دفتر معظم له به همراه اقامه نماز مغرب برگزار شد.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: دریافت سودهای غیر مشروع و یا جریمه های دیرکرد که بعضا نامشروع است از شبکه بانکی حذف شود/ تأکید بر ایجاد ثبات در بازار ارز و قیمت کالاها

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی حفظه الله در دیدار با آقای صالح آبادی رئیس بانک مرکزی که عصر روز پنجشنبه در دفتر معظم له انجام گرفت با قرائت آیه شریفه ای از قرآن فرمودند: امیدواریم که با روی کارآمدن ایشان کاستیهایی که در گذشته در بانک مرکزی دیده می شد برطرف شود.

آن مرجع عالیقدر با اشاره به رویه شبهه آلود دریافت سود بانکی فرمودند: باید تلاش کنید که دریافت سودهای غیر مشروع و یا جریمه های دیرکرد که بعضا نامشروع است از شبکه بانکی حذف شود و تمام کارهای بانکی در چهارچوب شرع انجام گیرد.

ایشان افزودند: نظارت بر رویه بانکها و عملکرد بانکها باید تقویت شود.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت اقتصاد در معیشت مردم بر ایجاد ثبات در بازار ارز و قیمت کالا بیان داشتند: مردم در اضطراب و ناراحتی به سر می برند و از نوسانات قیمتی در بازار گلایه مند هستند لذا باید تلاش کنید که ارز و قیمتها در بازار به ثبات کافی برسد و از این نابسامانیها عبور کنیم.

در ابتدای جلسه جناب آقای صالح آبادی با اشاره به تهدیدها و تحریمهای ظالمانه به اقدامات خود در بانک و تلاش برای احیای بانکداری اسلاامی اشاره نمودند و گزارشی از اقدامات و برنامه های خود ارائه نمودند.

١۴٠٠.١٠.٣٠

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن