اخبار

حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی: مراقب باشیم نسل جوان به دام گروه های منحرف نیفتند

مرجع تقلید شیعیان حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار گروه نقد و بررسی واحد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه

نکات برگزیده مطلب

  • حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی: مراقب باشیم نسل جوان به دام گروه های منحرف نیفتند/ بهترین راه برای حفظ جوانان از گروه‌های منحرف، تکیه‌بر تعلم و منطق است.

حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی: مراقب باشیم نسل جوان به دام گروه های منحرف نیفتند/ بهترین راه برای حفظ جوانان از گروه‌های منحرف، تکیه‌بر تعلم و منطق است.

مرجع تقلید شیعیان حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار گروه نقد و بررسی واحد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: همواره باید از سنگر خود محافظت کرده و در برابر مذاهب باطل ایستادگی کنیم و نگذاریم نسل جوان را منحرف کنند.

ایشان بابیان اینکه در همه عصر و زمان‌ها گروه‌های منحرف وجود داشته است، افزودند: در زمان رسول خدا نیز برخی افراد مردم را گمراه کردند و این موضوع نشان‌دهنده این است که برخی انسان‌ها همواره به دنبال فریب جامعه هستند.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید براینکه نباید بگذاریم نسل جوان به انحراف کشیده شود،تصریح کردند: بهترین راه برای حفظ جوانان از گروه‌های منحرف، تکیه‌بر تعلم و منطق است و اگر با منطق و استدلال صحبت کرد نفوذ و اثرگذاری آن بسیار بیشتر است.

معظم له با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کردند: اگر بتوانیم با قرآن و منطق گام برداریم بسیار مؤثراست، باید نسل جوان را نسبت به تبعات و آثار مخرب گروه‌های منحرف آگاه کنیم تا در دام آن‌ها نیفتند.

حضرت آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی خاطرنشان کردند:باید نسل جوان را به‌گونه‌ای تربیت کنیم که در برابر دین‌های باطل مقاومت کرده و فریب نخورند،برخی از جوانان ممکن است به خاطر برخی موضوعات دین خود را از دست بدهند و در این زمینه رسالت و وظیفه مهمی را بر عهده‌داریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن