پیام ها و بیانیه ها

پیام تسلیت حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در پی شهادت سردارقاسم سلیمانی

[ عکس ] 🏴پیام تسلیت حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

بسمه تعالی
قال السجاد علیه السلام « القتل لنا عادة و کرامتنا الشهادة »

🏴بار دیگر چنگال ددمنشانه دشمنان استقلال و امنیت منطقه و استکبار جهانی یکی از خوبان و یاران این انقلاب را از میان ما برچید و به ملکوت اعلی برد.

🏴شهادت مرحوم حاج قاسم سلیمانی که در راه اعتلای عزت ملتهای منطقه و دور کردن دستان خونخوار استکبار از منابع ملی کشورها و تسلط اجانب و ایادی مستکبرین بر این کشورها زحمات فراوانی را کشید موجب تأثر فراوان اینجانب گردید.

🏴ایشان که با کمک بسیج مردمی عراق و سوریه توانستند شر داعش را از بین برده و ضربه هولناکی به نقشه های دشمنان مستکبر و ایادی آنها وارد کنند، همیشه مورد نفرت دشمنان بوده و آخر الامر به دست آنها به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت و همنشینی با مولای شهید خود اباعبد الله الحسین علیه السلام بودند نائل گردند. شکی نیست که جنایتکاران از تبعات این جنایت خود نمیتوانند فرار کنند و روزی دست انتقام دامن آنها را خواهد گرفت.

🏴اینجانب این ضایعه اسف بار را در درجه اول به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام، همچنین به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و مردم شریف ایران و آزادگان جهان و به بازماندگان و خانواده آن شهید والا مقام تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم خواستارم.
والسلام علیکم ورحمة الله و بركانه
۹۸.۱۰.۱۳

https://eitaa.com/alavigorgani

http://sapp.ir/alavigorgani

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن