اخبار

حضرت آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان عصر امروز در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با تأکید برافزایش بصیرت در بین کارکنان

حضرت آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی: اقتدار معنوی جوانان مانع تحقق توطئه‌های دشمن می‌شود.

 

مرجع تقلید شیعیان گفتند: نمایش قدرت نظامی کشور به دنیا به‌تنهایی برای امنیت کافی نیست و باید اقتدار معنوی جوانان این کشور به جهان معرفی شود تا مانع محقق شدن توطئه‌های دشمنان و عوامل نفوذی در داخل شود.

مرجع تقلید شیعیان عصر امروز در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با تأکید برافزایش بصیرت در بین کارکنان و مسئولان وزارت اظهار داشتند: بصیرت باید در تمام امور نظامی کشور وجود داشته باشد.

این مرجع بزرگوار تقلید با اشاره به اقدامات وزارت دفاع در خودکفایی کشور در نیازهای نیروهای نظامی افزودند: معنویت از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و همه پیشرفت‌ها باید با بصیرت، آگاهی و توکل به خدا میسر شود.

معظم له در ادامه بیان کردند: نمایش قدرت نظامی کشور به دنیا به‌تنهایی برای امنیت کافی نیست و باید اقتدار معنوی جوانان این کشور به جهان معرفی شود تا مانع محقق شدن توطئه‌های دشمنان و عوامل نفوذی در داخل شود.

ایشان با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح نقش مهمی در امنیت کشور دارد، تصریح کردند: نیروهای مسلح نقش مهمی در دفاع از کشور دارد، ازاین‌رو بصیرت افزایی باید در تمام امور نظامی کشور در اولویت باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن