پیام ها و بیانیه ها

پیام تسلیت حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مدظله‌العالی به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله العظمی حاج سید عبدالجواد علم الهدی (ره)

پیام تسلیت حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مدظله‌العالی به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت‌الله العظمی حاج سید عبدالجواد علم الهدی (ره)

بسمه تعالی
رحلت عالم ربانی و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید عبد الجواد علم الهدی موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

این عالم متخلق سالها از خرمن علم بزرگانی همچون آیات عظام بروجردی و امام خمینی رحمهم الله کسب دانش نمودند و در راه ارشاد و هدایت نفوس حقیقت جو کوشا بودند و با بیان شیوا و رفتار متواضعانه خود مردم را به سمت اخلاق اسلامی دعوت مینمودند. همچنین در دوران انقلاب در هدایت مردم به سمت جبهه های نبرد علیه باطل و صیانت از ارزشهای اسلامی زحمات قابل تقدیری کشیدند.

آن عالم بزرگوار همچون پدری دلسوز برای ایتام و نیازمندان بودند و در مراقبت و سرپرستی آنها خدمات قابل تقدیری داشتند. تربیت طلاب و اداره مدرسه علمیه القائم و تألیف کتب گرانبها در علوم مختلف دینی، فقهی، اصولی، کلامی، اعتقادی از خدمات ارزشمند ایشان به شمار می رود.

اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به صاحب العصر امام زمان علیه السلام، همچنین به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و بازماندگان و آقازادگان و برادران آن مرحوم مخصوصا برادر گرامی ایشان آیت الله حاج سید احمد علم الهدی و آقازاده ایشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد رضا علم الهدی تسلیت عرض نموده و علو درجات آن مرحوم را از خدا مسئلت مینمایم.
٩٩.۵.٣٠

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن