پیام ها و بیانیه ها

به تمام مسئولین توصیه کنم هر چه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آنها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.

پیام حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله در مورد مشکلات استان خوزستان و برخی استانهای جنوبی و ضرورت حل سریع مشکلات

پیام حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله در مورد مشکلات استان خوزستان و برخی استانهای جنوبی و ضرورت حل سریع مشکلات

باسمه تعالی
مردم شریف استان خوزستان و برخی استانهای جنوبی کشور این روزها ایام سختی را سپری میکنند. مشکلات کم آبی و ریزگردها و برخی مشکلات دیگر همگی دست به دست هم داده است تا این عزیزان در گرفتاری شدید دست و پنجه نرم کنند.

اینجانب لازم میدانم به تمام مسئولین توصیه کنم هر چه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آنها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.
همچنین از دولت آینده انتظار دارم به محض شروع به کار برای حل مشکلات کم آبی و ریزگردها و سایر مشکلات این استان و دیگر استانها اقدام عاجل به عمل آورند و با مدیرت جهادی و کارشناسی دقیق به حل مشکلات و رفع برخی کاستیها و سهل انگاریها اقدام نمایند.

ضمنا از مدیران و برخی گروههای جهادی که مخلصانه و دلسوزانه تلاش میکنند و زحمت میکشند، تشکر میکنم.

همچنین از مردم شریف استان خوزستان میخواهم صبر را پیشه خود قرار داده، به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروههای فرصت طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء استفاده کنند.

١۴٠٠.۴.٢٩

نمایش بیشتر

‫۲ نظرها

  1. با سلام خدمت مرجع عالیقدر
    آیا با اتمام وقت اجاره، مستأجر می‌تواند بدون رضایت صاحب خانه در آن خانه بماند؟ در صورت پاسخ منفی آیا اعمالی چون نماز که در آن محل اقامه شود صحیح است یا باطل؟ و آیا دولت می‌تواند بدون رضایت صاحب منزل، دستور به تمدید محل اجاره دهد؟

    1. در غیر موارد ضروری که حاکم اسلامی تشخیص ضرورت دهد توقف مستأجر در خانه موجر بعد از اتمام مدت اجاره شرعا جایز نیست و نماز و روزه باطل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن