اخبار

بمناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار سردار اشتری با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله

برخورد قاطع با مجرمین سبب رضایت جامعه می شود/ رفع مشکلات پرسنل نیروی انتظامی مورد توجه قرار بگیرد

  • مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه امنیت هر کشوری مرهون خدمات نیروی انتظامی است،گفتند: یکی از موضوعاتی که سبب رضای مردم می شود این است که در برابر مجرمین برخورد قاطع صورت بگیرد.
  • حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز دردیدار فرمانده نیروی انتظامی جناب آقای سردار اشتری که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: مسئولیت هایی که خداوند به ما می دهد امانت های الهی است که در برابر نعمت خداوند تا چه اندازه شاکر و سپاسگذار هستیم.
  • مرجع تقلید شیعیان بیان کردند: در متون دینی و روایات اسلامی بر سه موضوع امنیت، عدالت و نابودی فقر تاکید ویژه‌ای شده‌است، نیروی انتظامی می‌تواند در اجرای احکام اسلامی در جامعه نقش بسزایی داشته باشد.
  • ایشان با تاکید بر اینکه امنیت هر کشوری مرهون خدمات نیروی انتظامی است، عنوان کردند: افتخار می کنیم در کشورمان امنیت بسیار خوبی وجود دارد، یکی از موضوعاتی که سبب رضای مردم می شود این است که در برابر مجرمین برخورد قاطع صورت بگیرد.
  • آن مرجع عالیقدر بیان کردند: باید نسبت به رفع مشکلات مالی و معیشتی خدمتگذاران و محافظان و ضمانت داران امنیت کشور توجه ویژه ای شود تا با ارادت و علاقه خاص در کشورمان خدمت کرده و امنیت کشورمان را حفظ کنند.
  • آیت الله العظمی علوی گرگانی خاطرنشان کردند: برخورد با مجرمین باید به گونه ای باشد که حضور خدمتگذاران نیروی انتظامی سبب ترس و دوری آنها از جرم شود و به مردم آزار و اذیت نرسانند، با هماهنگی با قوه قضاییه قوانینی وضع شود که در راستای تقویت اقتدار نیروی انتظامی باشد.

١۴٠٠.٧.٢١

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن