اخبار

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: مراکز اختصاصی ورزش بانوان راه اندازی شود./ ورزش وسیله توجه به پروردگار باشد.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: مراکز اختصاصی ورزش بانوان راه اندازی شود./ ورزش وسیله توجه به پروردگار باشد.

  • مرجع تقلید شیعیان گفتند: ورزش زنان در کشور نباید به نحوی باشد که موجب اختلاط با نامحرم باشد و وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.
  • حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشتند: ورزش زنان در کشور نباید به نحوی باشد که موجب اختلاط با نامحرم باشد و وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.
  • ایشان افزودند: این وزارتخانه اقداماتی انجام دهد که ورزش وسیله توجه به پروردگار باشد و برخی رفتارهای احتمالی موجب سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.
  • مرجع تقلید شیعیان با اشاره به خاطره ای از سفر حج خود گفتند: ایران باید الگوی کشورهای اسلامی در دنیا باشد و از این نظر بروز برخی صحنه ها و تصاویر مورد تایید نیست.
  • ایشان بیان کردند: طبق روایات اسلامی خداوند متعال یاور کسانی هستند که تقوای الهی را رعایت و در مسیر خدمت به مردم می کوشند.
  • معظم له در ادامه تصریح کردند: از مهمترین توصیه های معارف دینی خدمت به مردم است به نحوی که خداوند رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است.
  • ایشان در پایان با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام، خاطرنشان کردند: برخورد محبت آمیز با مردم سیره عملی اولیای الهی بوده است.

١۴٠٠.٧.٢٢

نمایش بیشتر

یک نظر

  1. با سلام حکم ما در زمینه ورود زنان به ورزشگاهها همان حکمی است که قبلا گفته شد و در دیدار وزیر ورزش نیز بر رعایت ضوابط شرعی و دینی تصریح شد و هیچگونه اجازه ای برای حضور زنان در ورزشگاه صادر نشده است و اگر مسئولین تصمیمی در این زمینه بگیرند خودشان باید پاسخگو در پیشگاه الهی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن