اخبار

دیدار آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله

آیت الله العظمی علوی گرگانی: برای رفع مشکلات کشور از ظرفیت مردم استفاده شود/ همواره میان مردم باشید تا بدانید آنها چه میخواهند.

آیت الله العظمی علوی گرگانی: برای رفع مشکلات کشور از ظرفیت مردم استفاده شود/ همواره میان مردم باشید تا بدانید آنها چه میخواهند.

  • مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه کار باید به دست مردم پیش برود، گفتند: اگر مردم کنار مسئولان نباشند کاری از پیش نخواهد رفت و باید همواره برای حفظ مردم تلاش کرد.
  • حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با آقای محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: در حال حاضر کشور در شرایطی قرار گرفته است که نیاز بسیار به کمک و مساعدت دارد، شما به تنهایی نمی توانید و همه ما باید به حل آن کمک کنیم.
  • ایشان افزودند: سعی کنید همواره میان مردم باشید، یعنی علاوه بر حفظ تقوا سعی کنید میان مردم باشید. مسئولان همواره باید در میان مردم باشند تا آنها شما را ببینند، دلگرم شوند و به شما کمک کرده و تنهایتان نگذارند از این رو به درد دل مردم گوش دهید تا بدانید چه می خواهند.
  • مرجع تقلید شیعیان تصریح کردند: پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) روایتی درباره شکر نعمت فرمودند که بهترین راه شکر هر نعمتی این است که در همان راهی که خدا می خواهد مصرف شود.
  • آن مرجع عالیقدر ادامه دادند: اگر نارضایتی از سوی مردم وجود دارد به دلیل این است که حق مردم داده نشده پس باید میان آنها باشیم و حق مردم را ادا کنیم.
  • حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی با اشاره به اهمیت فرهنگ گفتند: موضوع فرهنگ جامعه بسیار مهم است و همه دنیا روی فرهنگ می گردد، اگر فرهنگ جامعه ای بالا برود همه نیروهای ارزنده فعالیت می کنند ولی اگر غیر این باشد سبب فاصله گرفتن مردم از مسئولان می شود که بالاترین عذاب است.
  • معظم له با تاکید بر اینکه کار باید به دست مردم پیش برود، گفتند: اگر مردم کنار مسئولان نباشند کاری از پیش نخواهد رفت و باید همواره برای حفظ مردم تلاش کرد.
  • مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت موضوعات اقتصادی و معیشتی خاطرنشان کردند: وقتی مطلع شدم افراد لایقی در رأس کار آمده اند خوشحال شدم و اکنون انتظار داریم هرچه زودتر آثار و برکات این حضور را ببینیم.

١۴٠٠.٧.٢٩

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن