اخبار

آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش: وزارت آموزش و پرورش با ترویج برنامه های دینی دانش آموزان را در مسیر اسلام تربیت کند/ تأکید بر پیگیری مشکلات معیشتی معلمان و فرهنگیان

دیدار وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای دکتر نوری با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله که پیش از ظهر امروز در دفتر معظم له برگزار شد.

 

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: وزارت آموزش و پرورش با ترویج برنامه های دینی دانش آموزان را در مسیر اسلام تربیت کند/ تأکید بر پیگیری مشکلات معیشتی معلمان و فرهنگیان

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: فعالیت آموزش و پرورش از اهمیت زیادی برخوردار است و نخستین مرکز تربیت فرزندان توسط این نهاد علمی انجام می شود و باید تلاش کنیم فرزندان مان در مسیر اسلام قرار بگیرند.

معظم له با بیان اینکه رسانه های استکبار برنامه ریزی زیادی برای مقابله با دین اسلام و جمهوری اسلامی انجام می دهند، افزودند: در برابر این هجمه های شدید باید تلاش زیادی انجام دهیم تا فرزندان از ابتدای ورود به مدرسه و فراگیری علوم در مسیر اسلام قرار بگیرند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کردند: در زمان رژیم شاه فرزندان را با سرگرمیهای غیر اسلامی مشغول می ساختند و برنامه های غیر مناسب و در تضاد با اسلام برگزار می شد، از وزارت آموزش و پرورش درخواست دارم که با ترویج برنامه های دینی و فرهنگی دانش آموزان را مومن و با تقوا تربیت کند.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی با تاکید بر لزوم تحقق سند تحول آموزش و پرورش که مقام معظم رهبری تاکید کردند گفتند: سند ۲۰۳۰ از اهداف شوم دشمن است و تلاش کرد با این سند دین فرزندان را از بین ببرد و برنامه ریزی زیادی برای مقابله با فرهنگ ایران اسلامی انجام داد.

معظم له با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزان تصریح کردند: دانش آموزان فرزندان خود شما هستند و باید این عزیزان را همچون فرزندان خود بدانید و در مسیر اسلام تربیت کنید و برای این موضوع برنامه ریزی مناسبی انجام دهید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم خاطرنشان کردند: خداوند به اهل تقوا کمک می کند و بهترین احسان شما به بچه ها این است که دین آنها را تقویت کنید.

آن مرجع عالیقدر در پایان با اشاره به مشکلات معیشتی معلمان و فرهنگیان تأکید کردند: امید است که با پیگیری شما عزیزان این مسئله نیز به نتیجه مناسب برسد و مشکلات معلمان عزیز ما نیز کاهش یابد.

١۴٠٠.٩.١۵

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن