اخبار

دیدار حجت الاسلام و المسلمین آقای معزی با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی: جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشم داشت مادی به درمان درد مردم می پردازد.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر و دکتر کولیوند رئیس سازمان هلال احمر با اشاره به اهمیت عمل و نیت اظهار داشتند: بر اساس روایات، نیت به اعمال داده می‌شود از این لحاظ انسان باید نیت خود را در عمل، الهی کند تا به ثواب برسد.

معظم له بیان کردند: سازمان هلال احمر، سازمان رأفت و مهربانی است چرا که در همه نوع حوادث حضور به موقع و عاطفانه دارند و تلاش آنها هم دستگیری و خدمت رسانی به مردم است.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کردند: وقتی سازمان با هدف محبت به مردم خدمت رسانی کند، این خدمت از جایگاه والایی در پیشگاه خدای متعال برخوردار است.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در توصیه به مسئولین و دستگاه‌های خدمت‌رسان گفتند: در موقع خدمت رسانی، مهم جلب رضایت خدا باشد، دنبال مزد از مردم نباشد، اگر کاری سخت است منتظر نباشید که مردم از زحمت و تلاش شما قدردانی کنند.

معظم له با اشاره به اینکه نیت خالص موجب موفقیت در عمل می‌شود، عنوان کردند: نیروهای هلال احمر اگر با ایمان خالص به دنبال خدمت به مردم باشند نزد خداوند متعال جایگاهی ویژه خواهند داشت.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه هلال احمر در هر نقطه‌ای به دنبال رفع مشکل مردم است، خاطرنشان کردند: جمعیت هلال احمر را می‌توان دست‌گیر مردم نامید چراکه بدون هیچ چشم‌داشت مادی به درمان درد مردم می‌پردازد.

١۴٠٠.١٠.۶

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن