اخبار

حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی: مقام معظم رهبری دارای روحیه تواضع بالایی هستند.

حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار اعضای دفتر حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری در قم اظهار داشتند:

حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی: مقام معظم رهبری دارای روحیه تواضع بالایی هستند / علمای زیادی در حوزه علمیه وجود دارد ولی جامعه آن‌ها را نمی‌شناسد، حوزه علمیه باید فضائل این علما را بیان کند و طلاب و جامعه از آن باخبر شوند.

حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار اعضای دفتر حفظ و نشر آثار دفتر مقام معظم رهبری در قم اظهار داشتند:اقدام شما درزمینهٔ ترویج آثار رهبری قابل‌تقدیر و تشکر است.

ایشان با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلامی بیان کردند: هنگام ذکر صالحین رحمت الهی نازل می شود. اگر انسان مطالب خوب را به قلم بیاورد رحمت خداوند شامل حال وی می‌شود، خداوند به این موضوع علاقه دارد هنگامی‌که در کنار یکدیگر هستیم درباره بزرگان دینی صحبت کنیم.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کردند:اگر درباره اقدامات علمی بزرگان دینی صحبت و به آن توجه شود آیندگان از جایگاه علمی این عزیزان مطلع می‌شوند و جامعه متوجه می‌شود که علمای دینی چه زحمات زیادی کشیدند.

معظم له در ادامه افزودند: علمای زیادی در حوزه علمیه وجود دارد ولی جامعه آن‌ها را نمی‌شناسد، حوزه علمیه باید فضائل این علما را بیان کند و طلاب و جامعه از آن باخبر شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن