اخبار

آیت‌‌الله العظمی علوی‌گرگانی: اقشار مختلف جامعه‌ زیر فشار گرانی قرار دارند.

آیت‌‌الله العظمی علوی‌گرگانی: اقشار مختلف جامعه‌ زیر فشار گرانی قرار دارند / انتقاد از افزایش شدید نرخ ‌‌اجاره‌بها

 

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به افزایش شدید نرخ مسکن و اجاره بهای مسکن گفتند: این موضوع سبب مشکلات زیادی در جامعه شده است، اقشار مختلف جامعه شرایط بسیار سختی دارند و از نظر معیشت تحت فشار هستند.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار حجت‌الاسلام و‌المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: خداوند با انسان های با تقوا است، انسان باید در جامعه به گونه ای زندگی کند که تقوا داشته باشد و دیگران را به این عمل الهی دعوت کند.

ایشان با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی افزودند: با خدا بودن سبب می شود انسان به موفقیت برسد و حاجت روا شود، باید از خداوند بخواهیم در همه کارها به ما کمک کند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کردند: باید گروهی به عنوان بازرس در مرکز خدمات حوزه فعالیت کنند و افرادی که در این مرکز مشغول کار هستند را مورد بازرسی قرار داده و اگر کوتاهی وجود داشته باشد اصلاح شود و همچنین اگر کسی خدمت خوبی ارائه می دهد نیز تشویق شود.

معظم له در ادامه افزودند: با توجه به مشکلات جامعه و گرانی، اقشار مختلف جامعه شرایط بسیار سختی دارند و از نظر معیشت تحت فشار هستند. برخی از طلاب هم از نظر معیشت و مسکن شرایط بسیار سختی دارند و حوزه علمیه باید به طلابی که از نظر مالی دچار مشکل هستند خدماتی ارائه دهد. ۹۹.۴.۱۱

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن