اخبار

دیدار مدیركل صدا و سیمای خراسان رضوی و رییس نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی که در دفتر معظم له در مشهد برگزار شد.

دیدار مدیركل صدا و سیمای خراسان رضوی و رییس نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت با حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی که در دفتر معظم له در مشهد برگزار شد.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی ضمن تشكر و قدردانی از زحمات و كارهای صورت گرفته در صدا و سیمای خراسان رضوی و رادیو زیارت بر توسعه فرهنگ رضوی در قالب برنامه‌های این شبکه تاکید کردند.

ایشان افزودند: خداوند در آیه ۴۶ سوره سبأ می‌فرماید: «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى؛ بگو من فقط به شما یك اندرز مى‏‌دهم كه دو دو و به تنهایى براى خدا به پا خیزید»؛ كه این مصداقی از اخلاق عملی حضرت علی(ع) است.

ایشان در ادامه بیان داشتند: باید سعی كنیم همه فعل و انفعلات ما برای خدا باشد و خوش به سعادت آنهایی كه اینگونه اند.

ایشان ابراز امیدواری كردند: خداوند به دستندركاران این مجموعه كمك كند تا موفقیت بیشتری داشته باشند و برای خدا كار كنند .

آیت الله العظمی علوی گرگانی از اصحاب رسانه خواست در تولید برنامه‌های خود، مناسبات اجتماعی را هم مدنظر قرار دهند و اهمیت زیارت حضرت رضا (ع) را در برنامه‌های تولیدی تبیین کنند.

این مرجع بزرگوار تقلید: با بیان اینكه بهترین نعمت برای ما فرمایشات ائمه (ع) است ؛ از پخش بخش هایی از كلاس های درس خارج فقه ایشان در رادیو زیارت استقبال كرد . این مرجع تقلید شیعیان در پایان با بیان اینکه انسان هر قدمی که بر می‌دارد باید برای رضای خدا باشد به حدیثی از حضرت رضا (ع) اشاره كردند و افزودند: زیارت اگر خالص باشد همچون اینست كه كسی خداوند را در بالای عرش زیارت كند.

🆔https://eitaa.com/alavigorgani
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن