پیام ها و بیانیه ها

واکنش حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی مد ظله به سخنان نسنجیده یکی از علمای اهل سنت

حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی در جلسه درس اخلاق خود در روز چهارشنبه ١۴٠٠٩.٢۴ با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند:در آستانه فاطمیه اول قرار داریم. انتظار داریم مومنین و متدینین و طلاب محترم اهل بیت اطهار علیهم السلام را از غربت در بیاورند. مجالس را پرشور برگزار کنند و خطبا ابعاد مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها را بازگو کنند.

ایشان با اشاره به سخنان یکی از ائمه جمعه اهل سنت در خطبه های خود فرمودند:اینکه ببینیم افرادی در خطبه های خود سخنان نسنجیده و غیرمنطقی در مورد حضرات اهل بیت علیهم السلام می‌گویند و با سخنان خود قلب حضرت زهرا سلام الله علیها را به درد می آورند ناراحت کننده است.
ما به آنها تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند.

ایشان در ادامه به خطبا و منبرها سفارش کردند و فرمودند: ما انتظار داریم خطبا و علما از حریم حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت علیهم السلام دفاع کنند. نگذارند حضرت بیش از این خون دل بخورند. جواب شبهات را با منطق و احترام بدهند، رفع شبهه کنند با استدلال جواب اینجور حرف های نسنجیده رو بدهند تا کسانی که قصد دارند ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام را آلوده کنند جواب خود را مستدل بگیرند.

امیدواریم دیگر شاهد اینگونه سخنان نباشیم و خداوند با ظهور امام زمان علیه السلام فرج را برای مسلمین جهان حاصل بفرماید. ١۴٠٠.٩.٢۴

🆔https://eitaa.com/alavigorgani

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن