اخبار

پیام تشکر بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی(قدس الله نفسه الزکیّه)

بسم الله الرحمن الرحیم
«مَنْ لَمْ يَشْكُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»

  • هنگامه‌ی ولادت امامی که نام دلنشینش جان را معطر و یاد دل‌انگیزش روح را طراوت می‌بخشد، روح منتظری از تبار علم و فقاهت و شاگردی از مکتب راستین ائمه معصومین (علیهم‌السلام) به ملکوت اعلی پیوست.
  • رحلت مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی(قدس الله نفسه الزکیّه) داغ و اندوهی است که بر قلوب ما سنگینی می‌کند و صبر بر آن سخت و دشوار است و لیکن همواره در برابر مشیّت و دعوت ربّ العالمین، تسلیم بوده و رضایت او را میزان تحمّل این مصیبت جانکاه می‌دانیم.
  • اینک و پس از گذشت روزهایی دشوار آنچه که آرام‌ بخش آلام و تسلای خاطرمان گشته، جلوه‌ای پرمعنا از پیوند عمیق مردم و مرجعیت بود. که زبان از توصیف و تجلیل همدلی، مشارکت و همدردی این مردم مؤمن بالاخص مردان و زنان استان گلستان و شهر گرگان قاصر است.
  • بر خود وظیفه می‌دانیم تا با همه‌ی وجود، مراتب سپاس و قدردانی متواضعانه خود را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدّظله الوارف)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، بیوت مراجع عظام تقلید، رؤسای قوای سه گانه و وزرا و نمایندگان محترم مجلس و ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها، نهاد‌ها و ارگان‌ها، تولیت محترم آستان قدس رضوی، آستانه مقدسه حضرت معصومه(سلام الله علیها)، صدا و سیما، اصحاب فرهنگ و رسانه، شخصیت‌های کشوری و لشگری، مسئولان و مدیران محترم استان قم و گلستان، هیئات مذهبی و از تمام کسانی که به صورت کتبی یا تلفنی و طرق دیگر یا با حضور در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شرکت کرده و یا با نماز و دعای خود روح بلند ایشان را میهمان کرده و فقدان آن عالم ربانی را تسلیت گفتند و موجب تسلای بازماندگان شدند، سپاسگزاری نماییم.

در خاتمه با تشکر و سپاس و تضرّع به درگاه ایزد منّان، برای تک تک سروران و عزیزان، بهترین پاداش‌ها و برای آن فقیه و مرجع معظم علوّ درجات را مسألت می‌نماییم.

بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی(قدس الله نفسه الزکیّه)
۱۴۰۱.۰۱.۰۵

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن